Rebecka Lönnegren inför Östra Jönköping

Du är ny i laget för i år hur har du kommit in i gruppen? Spelmässigt och socialt.

Jo, jag tycker jag har kommit in bra i gruppen, det är ett gott gäng. Spelmässigt är det fortfarande väldigt rörigt eftersom det är ett helt nytt spelsystem, men jag hoppas att det kommer med tiden.


Vad tycker du om Curt som tränare?

Han är lite hårdare än vad jag är van vid. Men en väldigt rutinerad och målmedveten tränare.


På söndag möter ni östra Jönköping, hur går snackat i laget?

Det har faktiskt inte varit speciellt mycket snack om helgens match, utan mest fokus på veckans träningar.


Är du i form inför helgen?

Det får vi se på söndag!


Vad blir resultatet?

Vinst med 9-2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0